HTML

Friss topikok

OHkultizmus.blog

Minden ami eszembe jut.Orosháza helyi dolgai, a világ nagy eseményei, ahogyan én látom.Látom...és le is fényképezem!Ezen felül csak pusztán képek, kommentek tőlem.

Kutya.jpg

Gerike 2009.02.28. 19:28

Tudom mostanában nem írtam, és fotót sem tettem közzé. Ezt igyekszem pótolni most egy képpel amit bár régebben lőttem, csak nem rég PSeltem meg egy kicsit, többek közt elvettem az amúgy sem sok színt.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ohkultizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr44972076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gorekam 2009.03.02. 13:45:03

na csak erősebb vagy a kutyánál
süti beállítások módosítása