HTML

Friss topikok

OHkultizmus.blog

Minden ami eszembe jut.Orosháza helyi dolgai, a világ nagy eseményei, ahogyan én látom.Látom...és le is fényképezem!Ezen felül csak pusztán képek, kommentek tőlem.

a NAGY kérdés

Gerike 2009.04.26. 12:07

Gondolom mindenki ismeri, és gondolom már mindenki gondolkozott is rajta, hogy miért van ez, hol éri ez meg, és úgy egyáltalán mi értelme van ennek. Nem tudjátok miről beszélek?
Az orosházi Tesconál folyton ott álló reklám csodáról, a "gravírozós autóról"!


 

Szóval mondja el nekem egy a világ dolgait ismerő ember, hogy miért jó az, hogy egy emberke naphosszat ott ül és semmit nem csinál. Szegeden láttam már hasonló hírdetési felületet, de ott nem ül benne senki, hanem változatos helyekre parkolnak ki egy régi transportterrel aminek tele van festve az oldala mindenféle földi jó hirdetésével. De miért kell ott ülni egész nap? Lehet, hogy mellékállásban forgalomszámláló az illető? Engem nem zavar, hogy ott ül de minden esetre mindig bevillanak ezek a dolgok ha arra járok.

Innen is üdvözlöm az illetőt és jó munkát kívánok neki!

Címkék: tesco suzuki orosháza gravírozás

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ohkultizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr261087080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zodiac757 2009.07.19. 14:41:46

én ismerem a csókát, jó arc
süti beállítások módosítása